sobota 27. října 2012

Slavím, slavíš, slavíme ...

26. 10. 2008  neděle v poledne jsem prvně hladila našeho chlapečka, jen chviličku, potřeboval "dopéct". Strašně jsem to oplakala, hrozně jsem se bála. Ale po šesti dnech v inkubátoru jsem si mohla užít naši první společnou noc. Plná lásky, štěstí a s neskutečným steskem po mojí holčičce doma. Sedmý den nás propustili a nikdy nezapomenu na to jak si "velká sestra" přišla pro brášku. Její zářící očička a obrovské objetí mi tolik chyběly..., ale získala jsem další pár očiček.  Bala jsem PYŠNÁ na své dvě děti.

A kdy by mi tehdy někdo pověděl ....

26. 10. 2009 pondělí 18:00 Jsem se stala trojnásobnou maminkou! Narodila se nám krásná holčička.

A tak v jeden den slavíme dvoje narozeniny, máme takové "skorodvojčata".  Včera jsme ohlíželi fotky dětí v bříšku a jak byli  miminka, a Matoušek s Šarlotkou mi tvrdili že se v bříšku potkali :)


MÁME VÁS S TAŤKOU VŠECHNY TŘI MOC MOC RÁDI!!!
  
Všechno nejlepšííííí...



A byl výborný dort, bezlepkový, bohužel pro mě je v něm šlehačky až až... recept tady.
Dneska jsem šťastná maminka našich tří už "velkých" dětí. Rostou, osamostatňují se, ale pořád se příjdou stulit k mamince, a já se bojím že se jednou už tulit nebudou chtít, ale to snad až za dlouho!!!!

Mějte se krásně. Katka

PS: snad už mi brzo sundají sádru mám jí už plné zuby :(







1 komentář:

  1. Jste krásná rodinka, úžasné narození dvou děriček ve stejný den! Přeji, ať se dlouho "tulí"! Ale neboj i můj 29-letý "chlapeček" někdy rád opře hlavu o mé rameno.....

    OdpovědětVymazat