středa 29. srpna 2012

Srpen

Srpen je u nás doma šťastným měsícem. 28.srpna 2004 jsme se stali manželi.
Rok na to se nám 24.srpna narodila naše první dcera.

Čas neúprosně běží, už dávno nejsme novomanželé zamilovaně hledící jeden na druhého, ale jsme manželé s pevnou vírou a láskou a ruku v ruce jdeme vstříc budoucnosti.

I naší holčičce se čas sčítá, a už není tím malým miminkem na které jsme se tolik těšili a nemohli se jejího příchodu na svět dočkat. Teď je z ní malá slečna parádnice, tak jak to má být...

Takhle nám to slušelo tenkrát před 8mi lety.

Tady mi to nedá a musím se pochlubit, šaty jsem si sama navrhla i ušila. I krajka kolem výstřihu, průramků a závoje je můj orginál, je frivolitkovaná (člunkovaná). Jsem na ně náležitě pyšná. A ještě dnes mě potěší když mi někdo poví že jsem měla krásné, decentní a orginální šaty a né "uniformu" z půjčovny.

A tkovouhle kráskou mě včera můj muž překvapil.

Co víc si přát než jít ruku v ruce dál a vidět naše děti jak se smějí, rostou osamostatňují se...

Krásný den KatKa


Žádné komentáře:

Okomentovat